MKS ,,Karolina" - strona nieoficjalna

Strona klubowa

  • Wyniki ostatniej kolejki:
  • UNIA Bardo(b) - POLONIA/STAL 2 Świdnica 1:1
  • ZDRÓJ Jedlina Zdrój(b) - TROJAN Lądek Zdrój 4:3
  • SKALNIK Czarny Bór - ISKRA Jaszkowa Dolna 3:4
  • UNIA Złoty Stok - NYSA Kłodzko 1:4
  • PIAST Nowa Ruda - GOLA ŚWIDNICKA(b) 2:2
  • WŁÓKNIARZ Kudowa Zdrój(b) - PIŁAWIANKA Piława
  • ZAMEK Kamieniec Ząb. - LKS Bystrzyca Górna 2:3
  • KAROLINA Jaworzyna - VICTORIA Świebodzice 1:0
  •        

Logowanie

Zegar

Ankiety

Czy dalej jest potrzeba robienia relacji live z meczów seniorów

Aktualności

Pogrom w Boguszowie

  • autor: skorupiarz, 2009-09-20 21:26
w dniu dzisiejszym drużyna juniorów Karoliny została rozgromiona w Boguszowie Gorce przez Górnika aż 14:1.Jedyną bramkę z rzutu karnego zdobył Wojciech Sowa w 25 min.
Karolina:Solarski-Skupniewicz,Koltunowicz,Fudali B,Borowy Sz,Sowa,Tymcik D,Wysota P,Kurzeja,Dybeł B,Sionkowski
na znianę wchodzili:
Poręba,Wójcik


  • Komentarzy [23]
  • czytano: [1372]
 

autor: ~zieloni 2009-09-20 21:38:37

avatar No coś wam nie poszło, ale blisko było <lol2>


autor: ~pilawa 2009-09-20 21:41:28

avatar ojj czepiasz sie xdd karolina jeszcze awansuje do ldj-ki;d


autor: ~alf 2009-09-20 23:03:30

avatar I jak Cesc były dziewczyny ?


autor: ~Dziewczynka MKS 2009-09-21 06:01:56

avatar Dziewczyny nie lecą na takich co nie mają JAJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! można przegrać bo w piłce jest taka opcja , ale tyle to wydaje się aż niemożliwe . Powodzenia w następnych meczach i poszukajcie jaj które nie wiadomo gdzie Wam odpadły .


autor: ~heh 2009-09-21 12:29:09

avatar i nikt nam nie powie czy były dziewczyny? żal


autor: ~anonim 2009-09-21 15:20:41

avatar HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAŻAL!! Przegrywać można i po walce ale nie tyle panowie!


autor: ~pilawa 2009-09-21 16:29:44

avatar ahh myslalem ze tytol z newsu o seniorach 'nie zasluzyli na porazke' rowniez u was moglby byc taki  xdddd hahaha


autor: ~bob 2009-09-21 16:39:48

avatar Ale Ty piława jesteś żałosny, Cweluuu


autor: ~bob 2009-09-21 16:44:18

avatar Sami dostaliście, a w środe Nysa Wam poprawi i niewiem z czego się cieszysz baranie


autor: ~anonim 2009-09-21 16:45:20

avatar Ty za to powąchasz LDJ-tke, chyba jak pojedziesz sobie do Dzierżoniowa mecz obejrzeć


autor: ~ja to wiem 2009-09-21 18:41:15

avatar spoko chlopaki awansowaliscie z terenowki nie zalamujcie sie bo teraz spadniecie hahaha historia lubi sie powtarzac (czyt. lata  cinka wisni bora suchego  itd )


autor: ~pilawa 2009-09-21 18:45:18

avatar przegralismy 3;1 to jedyne 11 straconych bramek mniej niz wy xdd a tak na marginesie to nysa jest 2 razy lepsza od gorc wiec nie wnikam ile z nimi dostaniecie xddd


autor: ~anonim 2009-09-21 19:02:24

avatar oby sie nie powtorzyła a pierwsze 3 podane nazwiska nie graly w tym czasie w jaworzynie i nie graly w okregowce pozdrawiam :)


autor: ~Janek 2009-09-21 19:02:32

avatar "spoko chlopaki awansowaliscie z terenowki nie zalamujcie sie bo teraz spadniecie hahaha historia lubi sie powtarzac (czyt. lata  cinka wisni bora suchego  itd )" To słabo wiesz , bo boro i wiśnia nie grali w okregówce... zresztą cinek duzo chyba tez nie pograł , co nie zmienia faktu ze spadliśmy... co do spadku to jest dopiero początek sezonu , jeśli chłopaki nabiorą pokory... będą trenować to jeszcze mogą ugrać wiele punkcików... . Zresztą jest także druga runda i mozna pojeździć po terenówkach i nakłonić chłopaków ktorzy sie wychylają aby prześli do MKSu i możliwe ze uda sie uniknąć spadku. Nie ma co się załamywać tylko do pracy .!!!


autor: ~do piławy 2009-09-21 20:50:12

avatar to po co kozaczysz skoro sami jesteście ogonami tej ligi Burakuu???


autor: ~zarty 2009-09-21 21:07:27

avatar to chyba jakies zarty, jak mozna przegrac 14;1 w okregowce! w terenowce rozumiem, ale nie tutaj gdzie wszystkie mecze powinny byc wyrownane, widze ze nie ma po co tracic czasu i chodzic juz na wasze mecze;/ niestety taka jest przykra prawda ze bardzo ciezko wam bedzie sie utrzymac pozdrawiam z jaworzyny;/


autor: ~bibi 2009-09-21 21:15:07

avatar seniorzy na wiosce 1:7, juniorzy 1:14, Panowie zima sie zbliża pora zmienic obuwie na łyżwy-tylko w hokeju można zobaczyc tyle bramek.


autor: ~Ob. 2009-09-21 21:41:04

avatar Oby tak Dalej !


autor: ~... 2009-09-21 23:44:03

avatar Ale nikt nie patrzy na to, że składu nie było.. ; /


autor: ~anonim 2009-09-22 13:17:23

avatar To wymien mi 1 zawodnilka ktorego nie bylo?


autor: ~zieloni 2009-09-23 00:44:30

avatar Po prostu jesteście słabi i nie ma wytłumaczenia że składu nie było czy coś innego a w środe znów dostaniecie od Zielonych :)


autor: ~zawodnik MKS! 2009-09-23 21:58:09

avatar i co szmato zielona? :D mielismy dostac a jak wyglada to wy *urwa gryzliscie ten swoj zwir na stadionie a nie my :)))) papa


autor: ~bobi 2009-09-24 12:44:20

avatar hahaha najlepsze to mają szatnie, budki drewniane hahahaha


Musisz się zalogować, aby dodawać komentarze.

Najbliższe spotkanie

W najbliższym czasie zespół nie rozgrywa żadnego spotkania.

Reklama

Najbliższa kolejka

Najbliższa kolejka 18
PIAST Nowa Ruda - UNIA Bardo(b)
ISKRA Jaszkowa Dolna - ZAMEK Kamieniec Ząb.
POLONIA/STAL 2 Świdnica - UNIA Złoty Stok
TROJAN Lądek Zdrój - WŁÓKNIARZ Kudowa Zdrój(b)
PIŁAWIANKA Piława - GOLA ŚWIDNICKA(b)
LKS Bystrzyca Górna - ZDRÓJ Jedlina Zdrój(b)
NYSA Kłodzko - KAROLINA Jaworzyna
VICTORIA Świebodzice - SKALNIK Czarny Bór

Ostatnie spotkanie

ISKRA Jaszkowa DolnaKAROLINA Jaworzyna
ISKRA Jaszkowa Dolna 3:4 KAROLINA Jaworzyna
2014-11-23, 13:30:00
     
oceny zawodników »

Wyniki

Ostatnia kolejka 17
UNIA Bardo(b) 1:1 POLONIA/STAL 2 Świdnica
ZDRÓJ Jedlina Zdrój(b) 4:3 TROJAN Lądek Zdrój
SKALNIK Czarny Bór 3:4 ISKRA Jaszkowa Dolna
UNIA Złoty Stok 1:4 NYSA Kłodzko
PIAST Nowa Ruda 2:2 GOLA ŚWIDNICKA(b)
WŁÓKNIARZ Kudowa Zdrój(b) PIŁAWIANKA Piława
ZAMEK Kamieniec Ząb. 2:3 LKS Bystrzyca Górna
KAROLINA Jaworzyna 1:0 VICTORIA Świebodzice

Statystyki drużyny

Najlepsi typerzy

Zaloguj się, aby typować.
Lp. Osoba Pkt.
1. fryzjer78 110
2. kloda33 85
3. skorupiarz 83
4. kaman33kz 40
5. raven5656 19
6. szreku2 13
7. niedzwiedz82 4
8. mojzesz1989 4
9. kwiatek-1000 3

Najnowsza galeria

1/4 Pucharu Polski KAROLINA-ORZEŁ ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE(IV)
Ładowanie...

Statystyki

Brak użytkowników
zalogowanych i 1 gość

dzisiaj: 81, wczoraj: 213
ogółem: 2 940 307

statystyki szczegółowe

Buttony

Nasz button:



Partnerzy:


 

Zjednoczeni Ścinawka Średnia